    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wstrzymanie prac budowlanych sasiada ...
    Date: Mon, 17 Dec 2007 18:49:13 +0100

    dostalem pismo z PIB, ze sasiad ma nakaz wstrzymania robot budowlnych w
    swoim mieszkaniu. Sprawa rozpoczela sie na moj wniosek. Prace sa halasliwe
    (az mi tynk pospadal a szyby drza), tak wiec bede wiedzial kiedy sasiad
    bedzie mial w to w nosie. I pytam z gory co ewentualnie mam robic? Wzywac
    wtedy policje?
    Sprawa sie ciagnie ponad rok! Tyle czasu sie guzdral PIB zanim wydal to
    orzeczenie. Gdyby nie brak srodkow soasiada juz dawno remont by zakonczyl.
    Tak wiec pojscie na skarge do PIB uwazam za malo restrykcyjna