  • 11. Data: 2008-05-02 10:16:59
    Temat: Re: współwłasność spadkowa - zameldowanie
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fcc9be8c-52dd-4f4d-93f7-55e8de791c20@d1g2000hsg
    .googlegroups.com...
    On 2 Maj, 09:43, "Maluch" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:568e3b34-7d3e-4e35-82bb-201e2356dae9@
    d45g2000hsc.googlegroups.com...

    > Przepis, o którym mówisz, nie przewiduje konieczności zgody
    > właściciela na zameldowanie.
    >
    > Właściciel musi potwierdzić, że dana osoba zamieszkuje u niego i okazać
    > tytuł do mieszkania. Bez tego nie ma meldunku. A więc jak nie wyrazi zgody
    > na potwierdzenie, to nie ma meldunku. Jak loator będzie szumiał, to
    > zamknie
    > drzwi bez trzaskania z drugiej strony :)
    > --
    > Maluch

    Ale ma obowiązek potwierdzenia faktu zamieszkiwania. Jeśli tego
    obowiązku nie wykona (np. gdyż nie zgadza się na zameldowanie
    określonej osoby), wówczas i tak może nastąpić zameldowanie w drodze
    decyzji administracyjnej.

    Samo zamieszkiwanie to mało do meldunku. Musi być to legalne, na zasadach
    zgodnych z prawem zamieszkiwanie. A więc m.in za wiedzą i zgodą właściciela.
    --
    Maluch

  • 12. Data: 2008-05-02 11:27:22
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Samo zamieszkiwanie to mało do meldunku. Musi być to legalne, na zasadach
    > zgodnych z prawem zamieszkiwanie. A więc m.in za wiedzą i zgodą
    > właściciela.

    Miło mi, że jednak się w pełni zgadzasz z moją pierwszą wypowiedzią, że
    zgoda właściciela jest potrzebna do mieszkania a nie do meldowania.
    Poniżej scenka wyjaśniająca dla blondynek obojga płci:

    - Dzień Dobry! Chciałem tu zamieszkać. Moge?
    - OK. Będę chciał tyle zł czynszu. Tu są dwa egzemplarze podpisanej przeze
    mnie umowy. Proszę się też obok podpisać, zabrać sobie jeden egzemplarz i
    można się wprowadzać.
    - Świetnie! Już podpisuję Dzisiaj się wprowadzę a jutro pójdę się
    zameldować.
    - A na meldunek to jak nie pozwalam!
    - Przykro mi, ale pańskie zdanie w tym temacie nie jest nikomu potrzebne.

    --
    andreas

  • 13. Data: 2008-05-02 11:54:43
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

> [...]
    > - A na meldunek to jak nie pozwalam!
    > - Przykro mi, ale pańskie zdanie w tym temacie nie jest nikomu potrzebne.

    Teraz okręciłeś kota ogonem. Wcześniej nie było mowy o zawartych umowach
    cywilno-prawnych.
    --
    Maluch

  • 14. Data: 2008-05-02 13:11:22
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 2 Maj, 12:16, "Maluch" <n...@m...pl> wrote:
> [...]
    > zgodnych z prawem zamieszkiwanie. A więc m.in za wiedzą i zgodą właściciela.

    Podstawa prawna ?

  • 15. Data: 2008-05-02 13:48:27
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Samo zamieszkiwanie to mało do meldunku. Musi być to legalne, na zasadach
    > zgodnych z prawem zamieszkiwanie. A więc m.in za wiedzą i zgodą
> [...]

    Podstawa prawna ?

    Poczytaj sobie jak Urząd Miasta w Krakowie to interpretuje
    http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=1242
    --
    Maluch

  • 16. Data: 2008-05-02 14:24:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maluch wrote:

> [...]
    > zgody na potwierdzenie, to nie ma meldunku. Jak loator będzie szumiał,
    > to zamknie drzwi bez trzaskania z drugiej strony :)

    Jak nie wyrazi zgody to wystarczy wezwać policję.

  • 17. Data: 2008-05-02 14:25:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maluch wrote:

    > Samo zamieszkiwanie to mało do meldunku. Musi być to legalne, na
    > zasadach zgodnych z prawem zamieszkiwanie. A więc m.in za wiedzą i zgodą
    > właściciela.

    Nieprawda.
    Samo zamieszkiwanie jest wystarczające.

  • 18. Data: 2008-05-02 14:57:19
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    > Użytkownik "andreas" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz okręciłeś kota ogonem. Wcześniej nie było mowy o zawartych umowach
    > cywilno-prawnych.

    Była mowa od początku: "Zgoda właściciela mieszkania jest potrzebna do
    mieszkania w nim".

    --
    andreas

  • 19. Data: 2008-05-02 23:35:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-02 05:58 andreas pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "aa" <a...@a...cc> napisał w wiadomości

    > Niczyja zgoda do meldunku nie jest potrzebna.

    Potrzebny jest akt własności mieszkania.

    --
    animka

  • 20. Data: 2008-05-02 23:38:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-02 16:25 witek pięknie wystukał/a:

    > Nieprawda.
    > Samo zamieszkiwanie jest wystarczające.

    Moja koleżanka nie wpuściła już swojego męża (niezameldowanego) do
    mieszkania i nawet policja mu nie pomogła.

    --
    animka