  • Data: 2006-08-12 20:03:40
    Temat: współwłaściciel - pomocy!
    Od: " " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piętnaście lat temu zmarł mój ojciec, był on jedynym spadkobiercom
    nieruchomości należącej do jego rodziców. Po śmierci ojca była
    przeprowadzona sprawa spadkowa, w której stwierdzono, że ja i mój brat
    dziedziczymy po 1/2 spadku wraz z dobrodziejstwem inwentarza. Do tej pory
    mój brat nie interesował się spadkiem, podczas gdy przezemnie ponoszone były
    koszty związane z wykończeniem domu - budynek był praktycznie w stanie
    surowym zamkniętym, połowa pomieszczeń- brak tynków i piasek zamiast
    posadzki, brak c.o., na działce drugi budynek do rozbiórki i prowizoryczne,
    rozwalające się ogrodzenie. Myślę, że nie jest bae znaczenia również fakt,
    że moja matka chociaż bez ślubu z ojcem mieszkała z nim od roku 1982, w
    międzyczasie opiekując się zchorowanymi teściami , ponosząc nakłady na
    budowę i utrzymanie domu. Sąd oczywiście nie przyznał jej prawa do spadku.
    Brat dał mi tydzień na opuszczenie pomieszczeń. Co robić?
    Poradżcie co zrobić, bo termin jest krótki a wpuszczać ze zrozumiałych
    względów go nie zamierzam.