  • Data: 2004-05-17 11:18:54
    Temat: [wspolnoty] wykup piwnicy
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chce wykupic mieszkanie od gminy.W mojej klatce jest juz wspolnota
    (wlasnosciowe powyzej 50%). Czy musze kupić piwnicę? Teoretycznie chyba
    jest przypisana do lokalu. Praktycznie znajduje się pod częscią innej
    wspolnoty (klatka schodowa z innej ulicy) i na dodatek przejście miedzy
    piwnicami z mojej klatki jest zaspawane. Czy są jakieś przepisy i gdzie ich
    szukać??
    Uzyteczność, odległośc piwnicy.Czesci wspolne wspolnot???;))
    TMK