    From: "BodakK" <B...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wredny sasiad
    Date: Sat, 27 Oct 2007 15:38:21 +0200

    witam,
    mam nastepujacy problem z sasiadem, walka z nim trwa juz dlugie lata,
    rozmowa nic nie daje, norma jest podlewanie roslin przy murze kawa, ostanio,
    beszczelnie w bialy dzien ( dzisiaj) podlal 2 tuje woda z sola, plamy od
    wody byly wyraznie na kostce, na krzakach, mocno mnie to zdenerwowalo wiec
    udalem sie do niego na rozmowe, skonczylo sie klotnia, sam przyznal ze
    chodzi mu o to iz spadaja liscie z tej tuji na jego dzialke, mowil ze jak to
    moje krzaki to powinienem jeszcze mu grzecznie posprzatac,, pomijam ze sam
    od swojej strony ja przycinal zeby jego zona mogla lepiej widziec kto do nie
    przychodzi gdyz jak tylko ktos sie u mnie zjawi zaraz sie ona kreci przy
    plocie.,....., poznije mi wmawial ze to mogl byc kot albo ze sam sobie
    podlalem , ze nie mam dowodow, (chyba bym musial stac z kamera 24h na
    dobe)....... zakonczylem rozmowe gdyz gniew mnie coraz bardziej
    opanowywal..... jeszcze by sie skonczylo na rekoczynach.......
    prosilbym o pomoc coz moge zrobic z takim sasiadem ......
    pozdrawiam

    Aleksander Bielawski