  • Data: 2007-10-27 15:24:42
    Temat: Re: wredny sasiad
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BodakK" <B...@g...com> napisał

    > ostanio,
    > beszczelnie w bialy dzien ( dzisiaj) podlal 2 tuje woda z sola,

    Czyje to tuje?

    > sam przyznal ze
    > chodzi mu o to iz spadaja liscie z tej tuji na jego dzialke,

    Liście spadają z tuj?

    > poznije mi wmawial ze to mogl byc kot albo ze sam sobie
    > podlalem , ze nie mam dowodow,

    Jak nie masz dowodów to nic nie wskórasz.

    > prosilbym o pomoc coz moge zrobic z takim sasiadem ......

    Praktycznie nic. Jeśli uda ci się zdobyć dowody na konkretne
    czyny to możesz go stosownie ich charakteru skarżyć za
    wykroczenie lub pozwać za szkody, ale ostateczny skutek może
    być odwrotny do zamierzonego. Jeśli na jego złośliwości
    zaczniesz odpowiadać czy to podobnymi złośliwościami czy to
    krokami prawnymi to konflikt się rozpali i sytuacja będzie
    gorsza niż teraz.
    Rozwiązania naprawdę skuteczne są nielegalne więc NTG ;)