    From: "Shut" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wprowadzenie w blad - zakupy w internecie
    Date: Fri, 3 Feb 2006 20:26:01 +0100

    Witam,

    jest nastepujaca sprawa:
    kupilem w necie (dokladnie ebay, ale od firmy) kabel, ktory mial pasowac do
    tel (upewnialem sie mailowo przed zakupem) tymczasem okazuje sie, ze nie
    pasuje.
    wewnetrzny "regulamin" firmy mowi, ze moge sobie zwrocic na wlasny koszt w
    org opakowaniu, albo zglosic reklamacje rowniez na wlasny koszt.

    troche mnie irytuje nastepne oplacanie przesylki zwlaszcza, ze nei jest to
    ani zwrot z mojego widzi mi sie, ani gwarancyjna wymiana, tylko jawne
    wprowadzenie mnei w blad przed zakupem...
    chcialbym powolac sie na jakas podstawe prawna i wymusic na firmie zwrot
    CALKOWITY kosztow, dlaczego mam byc stratny, skoro to z ich winy...
    opcja odstapienia od zakupow przez internet w ciagu 10dni to tez nie to co
    chce...
    bo to NIE przeze mnie nie dziala...

    wszelka pomoc mile widziana :)

    dziekuje