  • Data: 2006-02-03 21:06:10
    Temat: Re: wprowadzenie w blad - zakupy w internecie
    Od: "Shut" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem o jaki kabel chodzi ,ale jest to "IRYDA" przez USB to nie wadliwy
    > kabel tylko wadliwy sposób instalacji oprogramowania.
    > Więc z tym oszustwem to tak nie śpiesz się ,najpierw dokładnie
    > posprawdzaj.
    > barakuda

    nie nie jest to irda, a "w kablach" robie nie od dzisiaj
    konflikty IRQ / DMA itd tez rozwiazalem

    kabel NIE dziala ;]
    poza tym w innych cennikach (w innych firmach) jest rozroznienie
    moj kabel - nie moje urzacenie
    inny kabel - moje urzadzenie
    ;//

    aczkowliek jest to straszna nowosc i to rozroznienie pojawilo sie dopiero
    dzisiaj po 15...
    sprzedawca po prostu wcisnal mi na sile cos co nie dziala zapewniajac, ze
    dziala...