  • Data: 2004-05-05 07:11:39
    Temat: wpis - odwołanie - terminy
    Od: "Tomek Zalas" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem wezwanie do uzupełnienia braków formalnych pisma - wpłaty
    kasy. Napisałem prośbę o zwolnienie z opłaty która została odrzucona.
    Na to złożyłem zażalenie, które również zostało odrzucone - wczoraj
    dostałem pismo.
    Czy dostanę ponownie wezwanie do zapłaty czy w terminie tygodnia sam
    muszę zapłacić. Zależy mi na odwleczeniu sprawy tak długo jak to
    możliwe, ale nie chciałbym by zwrócono mi pismo z powodu nieuiszczenia
    wpisu.
    Proszę o odpowiedź i podanie podstaw prawnych.

    z góry dziękuję.