    From: Stuntman <s...@i...best>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wolnoć tomku w swoim domku?
    Date: Mon, 16 Mar 2009 15:46:21 +0100

    Witam,
    jest mieszkanie w bloku a tam sąsiad, który robi remont już od 2
    tygodni. Codzienne wiercenie wiertarką, walenie młotkiem itd. Rozumiem,
    że takie są uroki mieszkania w bloku, ale to wszystko jest takie
    upierdliwe, że zacząłem się zastanawiać czy nie można jakoś
    interweniować. Hałas jest tak duży, że trzęsą się szklanki, które stoją
    na biurku. Gościu nie zakłóca ciszy nocnej, ale przecież niektórzy
    pracują z domu i wtedy taki hałas jest znacznym utrudnieniem.

    Z ostatniej chwili. Zadzwoniliśmy do administracji, oni sprawdzą czy nie
    dobiera się do ścian nośnych i jeśli tak to będzie można coś zrobić. Ale
    jeśli nie rusza tych ścian to oni nic nie będą mogli.

    Jakie mam możliwości jeśli jednak nie dobiera się do ścian nośnych?

    Pozdrawiam,
    Maciek