  • Data: 2009-03-16 17:00:24
    Temat: Re: wolnoć tomku w swoim domku?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest mieszkanie w bloku a tam sąsiad, który robi remont już od 2 tygodni.

    Ja 3 m-ce robiłem remont bo 30 letnie mieszkanie było w stanie totalnego
    zaniedbania (2 malowania na ścianie). Musiałem wyczyścić ściany, założyć CO
    (rżnięcie podłogi), zrobić łazienkę i kuchnię od zera, położyć podłogi. Nikt
    mi nic nie zarzucił, a i ja nie narzekałem jak sąsiedzi przez 2 m-ce remonto
    robili więc pomyśl kilka razy czy napewno chcesz afery.

    *