  • 1. Data: 2007-01-30 17:29:45
    Temat: wniosek o umorzenie mandatu - proszę o pomoc
    Od: "Jedi" <a...@g...com>

    Proszę wszystkich o pomoc w mojej sprawie.
    Otóż dostałem dziś wezwanie do zapłacenia mandatu z pieczątką wojewody
    mazowieckiego i mojego urzędu skarbowego (Kołobrzeg), a chciałem
    złożyć wniosek o umorzenie mandatu.
    Sprawa wygląda tak - mandat na 50zł dostałem w Warszawie (1 raz byłem
    w Warszawie i szedłem z centralnego do PKiNu przez ulicę tak jak
    wszyscy przechodzenie - przez ulicę więc myślałem, że tak się tam
    przechodzi :P a tu mnie złapał policjant na motorku) w lipcu. Ale
    jako, że jestem zwykłym uczniem (18 lat mam skończone) nie posiadam
    nic wartościowego, żadnego źródła dochodów, konto zablokowali nie to
    co trzeba (bo zapomniałem zaktualizować dane w US :P ) więc myślą, że
    mam 0zł na koncie, także nie mam z czego zapłacić tego mandatu.
    Do kogo powinien taki wniosek o umorzenie być skierowany? Do mojego
    naczelnika US czy może do kierownika działu egzekucji US? A może do
    wojewody mazowieckiego? Co powinno się w treści zawierać? Bo jeszcze
    raz powtórzę, chciałem złożyć wniosek o umorzenie z tytułu braku
    posiadania jakichkolwiek dochodów i jakiegokolwiek majątku.

    Dzięki wszystkim za pomoc.