  • 1. Data: 2007-01-30 15:16:44
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: picom <p...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym się dowiedzieć czy dalej mozna zawierac umowy o dzieło jak to
    było w 2006r. ponieważ coś słyszałem że miały się zmienić przepisy.

    picom

  • 2. Data: 2007-01-30 15:40:44
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    picom napisał(a):

    > Chciałbym się dowiedzieć czy dalej mozna zawierac umowy o dzieło jak to
    > było w 2006r. ponieważ coś słyszałem że miały się zmienić przepisy.

    Można zawierać umowy o działo. Pewnie obiły ci się o uszy zmiany w
    zakresie "samozatrudnienia".

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-31 16:30:15
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    > Można zawierać umowy o działo.

    Z działonowym?

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...