  • Data: 2012-11-30 01:25:55
    Temat: właściwość sądu dla korporacji z oddziałem w PL
    Od: JAG <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cześć,

    mam sobie umowę między mną w korporacją. Przy określeniu stron mamy:

    "korporacja X z siedzibą w Londynie (adres, numerki itp.), Oddział w
    Polsce (adres, numerki itp).

    Korporacja chce wpisania do umowy właściwości sądu zgodnej z jej
    siedzibą. Czy w razie konfliktu będziemy się sądzić w Londynie czy w
    Warszawie? Czy może to oni będą mogli zdecydować?

    z góry dziękuję
    JAG