  • 1. Data: 2008-05-03 10:42:38
    Temat: witam dostałem wyrok + grzywne (brak wyroku na papierze)
    Od: "Mr Bean" <z...@w...pl>

    witam dostałem wyrok (listopad 2007) + grzywne do zapłay i przyszło pismo ze
    mam spłacic (marzec 2008) wiec napisałem prośbe o rozłożenie na raty mineło
    30 dni i przyszło pismo ze rozłożyli , ale w miedzy czasie wyrok z sądu nie
    przyszedł. czy musze isc do sądu odebrać wyrok czy czekać ??

    pytam sie bo potrzebuje wyrok aby dostać odroczenie na WKU na czas spłaty.

    ps.
    druga sprawa to ze kompa mi zabrali i wyrokiem sadu miał być zniszczony dysk
    + płyty i nie wiem co robić bo zadnych papierów o wyroku poza nakazem
    zapłaty grzywny nie mam. i jak bym chciał pisać pismo to nie wiem czy do
    prokuratury czy do sądu , przy pisaniu pisma tak bym nic nie zdziałał bo nie
    mam wyroku z sadu na papierze.

    nie wiem co robić.

  • 2. Data: 2008-05-03 11:37:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mr Bean" <z...@w...pl> napisał

    > wyrok z sądu nie przyszedł.
    > czy musze isc do sądu odebrać wyrok czy czekać ??

    Napisz pismo z wnioskiem o wysłanie ci odpisu wyroku.
    Nie zapomnij podać sygnatury akt sprawy.

  • 3. Data: 2008-05-03 12:44:28
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Mr Bean" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłaty grzywny nie mam. i jak bym chciał pisać pismo to nie wiem czy do
    > prokuratury czy do sądu , przy pisaniu pisma tak bym nic nie zdziałał bo

    tak na marginesie, legalne dane maja obowiazek pozwolic ci skopiowac.

    P.

  • 4. Data: 2008-05-03 19:51:28
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Troll pisze:
    > tak na marginesie, legalne dane maja obowiazek pozwolic ci skopiowac.

    I co trollujesz? I co wciskasz ludziom kit, że mamy państwo prawa?

    mspanc ;)
    btw, chciałeś link to go masz.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 5. Data: 2008-05-04 09:03:14
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fvifo3$e0f$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > I co trollujesz? I co wciskasz ludziom kit, że mamy państwo prawa?

    nie kit, te panstwo bezprawia wynika czesto z frajerstwa jego ofiar. :)
    P.

  • 6. Data: 2008-05-04 13:52:02
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Troll pisze:
    > nie kit, te panstwo bezprawia wynika czesto z frajerstwa jego ofiar. :)

    Zdecydowanie się z tezą nie zgadzam. Świadczą o tym nie tylko praktyka
    ale wprost doktryna. Rozpoczynając od drobiazgów typu skuteczne
    doręczenie korespondencji, gdzie byle pracownik poczty może mieć istotny
    wpływ na postępowanie. Przez stalinowski pomiot - immunitet
    prokuratorski - który w połączeniu z ogromną władzą (wciąż w większości
    nieobjętą kontrolą sądową) byle rejonowego pachołka, który bardzo często
    jest na usługach większych tego świata. A kończąc na dyspozycyjności
    sądowej dzieciarni. I nie tylko dzieciarni...