    From: "Mr Bean" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: witam dostałem wyrok + grzywne (brak wyroku na papierze)
    Date: Sat, 3 May 2008 12:42:38 +0200

    witam dostałem wyrok (listopad 2007) + grzywne do zapłay i przyszło pismo ze
    mam spłacic (marzec 2008) wiec napisałem prośbe o rozłożenie na raty mineło
    30 dni i przyszło pismo ze rozłożyli , ale w miedzy czasie wyrok z sądu nie
    przyszedł. czy musze isc do sądu odebrać wyrok czy czekać ??

    pytam sie bo potrzebuje wyrok aby dostać odroczenie na WKU na czas spłaty.

    ps.
    druga sprawa to ze kompa mi zabrali i wyrokiem sadu miał być zniszczony dysk
    + płyty i nie wiem co robić bo zadnych papierów o wyroku poza nakazem
    zapłaty grzywny nie mam. i jak bym chciał pisać pismo to nie wiem czy do
    prokuratury czy do sądu , przy pisaniu pisma tak bym nic nie zdziałał bo nie
    mam wyroku z sadu na papierze.

    nie wiem co robić.