  • 11. Data: 2006-10-10 21:18:14
    Temat: Re: windykacja z KRUKa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > Podobno zadłużenia bankowe nie przedawniają się.

    Podobno jesteś agentką Imperium Arkturiańskiego.

  • 12. Data: 2006-10-10 22:13:36
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    kam napisał(a):

    > co jeszcze nam napiszesz?

    Taka informację otrzymała moja koleżanka od windykatorki z firmy
    windykacyjnej.
    W sumie dziękuję za Twoją odpowiedź.

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2006-10-10 22:15:30
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Taką informację otrzymała moja koleżanka od windykatorki z firmy
    > windykacyjnej.

    Oczywiście bez słowa "podobno".

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2006-10-11 01:14:57
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "capri" <c...@N...poczta.fm> wrote in message
    > dzis moj znajomy przysyla mi linka, z ktorego jasno i wyraznie wynika, ze
    > wszelkie dzialania KRUKa byly praktycznie rzecz biorac bezprawne, sprawa
    > jest przedawniona, a ja w swej ufnosci ludziom dalem sie zrobic w
    > 'bambuko' i dalem prezent KRUKowi. Pewnie jest juz 'po ptakach', ale moze
    > ktos tu moglby mi napisac, czy jest sens walczyc z nimi, czy tez sobie
    > odpuscic bo sprawa przegrana i szkoda czasu i nerwow.

    Należności przedawnione nie musi się spłacać, ale jak się spłaci to klamka
    zapadła.
    Spłaciłeś, jesteś cudowny, ale kasa nie do odzyskania.

  • 15. Data: 2006-10-11 01:27:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> wrote in message

    > Taka informację otrzymała moja koleżanka od windykatorki z firmy
    > windykacyjnej.

    a co jej miała powiedzieć. że jej dług jest już dawno się przedawnił, a ona
    nachodzi ją zupełnie bez sensu bo i tak nie ma szansy niczego wydębić
    inaczej niż podstępem.

  • 16. Data: 2006-10-11 07:06:18
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    No myślałem że Krukowi po akcjach z C+ to już nikt nic nie płaci, a jedna
    okazało się, że jeszcze naciągają naiwnych.

    +inż.prawa+

  • 17. Data: 2006-10-11 10:36:27
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    witek napisał(a):

    > a co jej miała powiedzieć. że jej dług jest już dawno się przedawnił, a ona
    > nachodzi ją zupełnie bez sensu bo i tak nie ma szansy niczego wydębić
    > inaczej niż podstępem.

    Ona co miesiąc wysyła tej firmie windykacyjnej po 100 zł. Jeśli
    przestanie wysyłać, to ją zaczną nachodzić w domu i oddadzą sprawę do
    sądu? Z nie spłaconego w terminie salda debetowego w wys. 2000 zł
    (utrata pracy) bank sprzedał dług firmie windykacyjnej i z tego zrobiło
    się raptem ponad 7000 zł!!

    --
    Kaja

  • 18. Data: 2006-10-11 11:42:44
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja"

[...]

    od momentu kiedy zaczęłą spłacać niejako uznała roszczenie
    iokres przedawnienia liczy się od nowa

    macso

  • 19. Data: 2006-10-11 11:53:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    macso napisał(a):

    > od momentu kiedy zaczęłą spłacać niejako uznała roszczenie
    > iokres przedawnienia liczy się od nowa

    Czyli przedawnienia już nie ma.

    --
    Kaja

  • 20. Data: 2006-10-11 12:04:00
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał

    > gdzie widzisz oszustwo?

    W sposobie postepowania np. takiego Krzaka.
    (np. grozeniem, ze przyjda i przeszukaja
    mieszkanie)
    Nie maja prawa w ten sposob dzialac.

    Neko