  • 1. Data: 2009-12-15 16:23:17
    Temat: wielkie litery w dokumentach
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    wstaję rano, przy okazji zaglądam do dowodu osobistego w portfwlu i widzę że
    nie ma tam mojego imienia i nazwiska!!!
    widnieje tam jakiś skrut wypisany wielkimi literami głoskowo przypominający
    moje, ale to nie moje, dlaczego wcześniej nie zwróciłem na to uwagi i nie
    oddałem dokumentów gdy odbierałem DO?:O)
    czy ktoś wie co tak konspiracja w DO oznacza i jakei ma to znaczenie?:O)