  • Data: 2007-12-03 20:24:24
    Temat: wieczyste uzytkowanie
    Od: "Tomasz Gębala" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie dotyczace oplat z tyt. wieczytego uzytkowania gruntu pod
    garażem. W zeszlym roku placilem 75 zl a w tym Urzad wypowiada stara stawke
    i proponuje nową PONAD 5-krotnie WIEKSZA. W pismie jest info iz moge
    zakwestionowac taka stawke, ale nie wiem co mi to da jak wystapie z takim
    wnioskiem. Czy mi to grozi? Jak powinienem sie zachowac?
    Wydaje mi sie, ze podwyzka 5-krotna to rozboj w bialy dzien
    --

    Pozdrawiam z Lublina
    Tomasz Gębala

    http://lublin_tg.republika.pl