  • Data: 2004-05-07 13:09:19
    Temat: wezwanie do zapłaty-etapy procedury
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chcę wezwać swojego dłużnika do zapłaty mi należności. Jest to osoba
    fizyczna wynajmująca mieszkania. Jak wygląda w takim przypadku wysyłanie
    wezwań do zapłaty? Ile powinnam takich pism wysłać? Do tej pory upominałam
    tego pana osobiście i telefonicznie, ale skuteczność była zerowa... Po ilu
    takich pismach mogę skierować sprawę do sądu lub do firmy windykacyjnej? Czy
    już od samego początku muszę wpisywać adres ewentualnej firmy windykacyjnej,
    której przekazałabym dane dłużnika w przypadku, gdyby nie zapłacił?

    Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję za wszelkie konstruktywne porady
    :-)

    Pozdrawiam,

    Karmakoma.