    From: "Baba Jagaa" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie do zaplaty-abonament RTV
    Date: Fri, 26 Sep 2003 07:07:54 +0200

    Witajcie, byc moze juz ktos przerabial ta sprawe na wlasny uzytek ...
    Dostalam zawiadomienie, ze nie placilam przez jakis tam okres (zreszta do
    teraz nie place) abonamentu RTV.
    Powiedzcie, czy taki swistek do czegokolwiek zobowiazuje ? Dodam, ze ten
    "list" to nie byl polecony, nie ma na nim podpisu kogokolwiek i nie ma
    podanych zadnych podstaw prawnych ze placic musze itp.

    Co zrobic ? Bo mam ochote to olac, ale wiem, ze jak wyrzuce ten papierek to
    znowu za jakis czas dostane nowy swistek - nowe zawiadomienie.
    Czy ostatecznym wyjsciem i byc moze jedynym slusznym moze byc
    wyrejestrowanie odbiornikow (radio i tv)?

    Pomozcie - co zrobic ?

    Pozdrawiam, Jagaa