  • Data: 2003-09-27 13:32:32
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty-abonament RTV
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia pią 26. września 2003 22:10 ktoś podpisujący się jako
    Robert Tomasik napisał(a):

    > No to może nazwać wreszcie rzecz po imieniu i zastanowić się, jak to
    > sensownie ściągać. Bo chwilowo, to przypomina mi to trochę taką składkę na
    > biednego. Jeden da, drugi nie da, a trzeci obsobaczy. Sensownym wydaje mi
    > się również teza, że to powinno być jakieś konto bankowe, bo faktycznie
    > nie każdemu chce się latać na pocztę. Czasem ludzie zapominają.

    a) Jakoś Polsat, TVN i inne sieci potrafią sobie pobrać od operatorów
    kablówki. Czemy TVP ma działać inaczej?

    b) Numer konta jest. Kolega tak płaci w Chorzowie. Tyla, że ponoć trza to
    dostać od lokalnej panienki w okienku, bo to inny numer w każdym mieście.

    > A co myślicie o takim rozwiązaniu. Otóż moim zdaniem z tą opłatą jest
    > podobnie, jak z płaceniem za wodę i za ciepło w domach wielorodzinnych.

    Nie. Za woda się płaci podług licznika.

    > 2. Każdy płaci po równo, ponieważ tak naprawdę, to teraz chyba nie ma
    > osoby, która by nie kożystała mniej lub wiecej z radia albo telewizora.

    Ja... Ino czy akurat z oferty TVP?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.