    From: "borkon" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie do prokuratury jako podejrzany (art. 270 par 1 kk)
    Date: Tue, 12 Jun 2007 19:09:05 +0000 (UTC)

    Witam

    Wlasnie dostalem wezwanie do prokuratora w charakterze podejrzanego z
    artykulu 270 par. 1 kk.

    I wlasnie zastanawiam sie czemu.

    Sprawa wyglada tak.

    Firma X zlecila firmie, w ktorej pracuje na etacie, wymiane monitora u
    swojego klienta. Poniewaz firma X jest w innym miescie, monitor z hurtowni
    odbieralem osobiscie, a prezes firmy X poprosil mnie o podpisanie sie przy
    odbiorze za niego na fakturze zakupu (osoba u ktorej odbieralem sprzet
    zostala o tym poinformowana).

    Sprzet zostal zainstalowany u klienta.
    Firma X zaplacila mojej firmie za wymiane monitora, zaplacili hurtowni za
    monitor, ale jak sie okazalo firma X nie wystawila faktury za monitor swojemu
    klientowi.
    Teraz w firmie X zmienil sie prezes, a mnie ciagaja po prokuraturach.
    Byly prezes firmy X byl wzywany rowniez i zeznal ze prosil mnie zebym wpisal
    jego imie i nazwisko na fakturze.

    W firmie X nie ma protokolu wykonania prac, u mnie w firmie nie moga go
    rowniez znalezc. U klienta firmy X protokol i gwarancja zostaly
    juz "zarchiwizowane" w niszczarce, bo sprawa miala miejsce juz prawie 2 lata
    temu.

    U klienta firmy X monitor stoi i dziala wysmienicie. Ma numery seryjne, ale
    na fakturze z hurtowni nie byly wpisane.

    I co teraz?
    Niby wszystko jest w porzadku, a ja mam nieprzyjemnosci bo ksiegowa nie
    wystawila faktury?

    Co moge zrobic?

    Pozdrawiam
    Borkon