  • Data: 2007-12-07 14:33:51
    Temat: weksel i jego splata
    Od: Conik <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam pytanie do osob obeznanych z wekslami,
    Posiadam weksel ktory jest zabezpieczeniem pieniedzy ktore pozyczylem
    obywatelowi X. Czy aby uruchomic splate weksla musze przedstawic mu na
    pismie jakies wezwanie do zaplaty z okreslonym terminem itp?
    Czy tez wystarczy poinformowanie ustne?

    Jak wyglada sprawa w przypadku kiedy ten ktos nie zaplaci w terminie?
    Czy sa jakies procedury sadowe (komornicze) ktore w miare sprawny i
    szybki sposob umozliwia mi odzyskanie pieniedzy?

    pozdrawiam
    Conik