  • 11. Data: 2003-10-02 22:51:42
    Temat: Re: ważne i ciekawe, prosze o pomoc, niesłuszne oskażenie - kto za to odpowiada ?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <blhtad$4vi$1@atlantis.news.tpi.pl>, HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > A Ted Bundy był miłym, wykształconym, przystojnym facetem, z aparcycją
    > poczciwca a skończył na krześle elektrycznym. Slyszałeś że pozory mylą?

    Tam zaraz Ted Bundy, pewnie w min 50% przypadkach wszystkich ciężkich
    przestępstw sąsiedzi mówią "Był takim miłym, spokojnym i uczynnym
    człowiekiem. Zawsze owtwierał mi furtkę jak wracałam z zakupami."

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2003-10-02 23:33:04
    Od: "Smutny30" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomo?ci

    > Nie. Chyba, że zostanie dowiedzione, że niesłuszne oskarżenie zostało
    > skierowane w skutek przestępstwa, ale to bardzo mało prawdopodobne, by nie
    > powiedzieć że w ogóle.

    Czyli wymiar sprawiedliwości moze bezkarnie igrac z moim losem i jest tylko
    kwestią przypadku czy w coś sie ktos nie wpakuje. ?

    > Spróbować podważyć opinię biegłego. Z tym, że co? to mało realne w
    > praktyce.

    Czy może zostać skazana tylko na podstawie tej opinii ? Z tego co wiem to
    biegły nie wypowiedział się zdecydowanie o zgodności pisma.

    > pracy,
    > błędów
    >
    > Skšd wiesz, że ten zarzut jest niesłuszny?

    Jak się kogos zna 4 lata, to się wie do czego jest zdolny a do czego nie.
    Gdybyś ją znał i by Ci powiedzili o co jest oskarżona to byś się zasmiał i
    spytał "Ona ??!!".

    pozdrawiam Smutny30

  • 13. Data: 2003-10-02 23:34:37
    Od: "Smutny30" <N...@p...onet.pl>

    Sorki za polskie znaki , nie wiem co i gdzie się kaszani :-)

  • 14. Data: 2003-10-03 06:57:48
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 15. Data: 2003-10-03 09:42:32
    Od: "Smutny30" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Nie wiem o co Ci chodzi ;-) Znam ją 4 lata i wiem że by czegoś takiego nie
    zorbiła, za brdzo się wszytskiego boi i jest chorobliwie uczciwa i sumienna.

    pozdr Smutny30

  • 16. Data: 2003-10-04 11:05:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czyli wymiar sprawiedliwoœci moze bezkarnie igrac z moim losem i jest
    tylko
    > kwestiš przypadku czy w coœ sie ktos nie wpakuje. ?

    Problem w tym, że co do zasady przyjmuje się, że ten wymiar jest w
    ostateczności nieomylny. I choć to oczywista bzdura, to tak musi być, choć
    przecież wszyscy wiedzą, że nie ma ludzi nieomylni. Jednak inaczej nie
    mogliby wydawać wyroków.

    > Czy może zostać skazana tylko na podstawie tej opinii ? Z tego co wiem
    > biegły nie wypowiedział się zdecydowanie o zgodnoœci pisma.

    A to zależy od sądu. Opinia biegłego jest silnym dowodem, a ale nie znaczy
    to, że nie do obalenia. Z tym, że trzeba dysponować jakimiś dowodami, a
    tutaj widzę ich wyraźny deficyt. Choć jeśli biegły nie wypowiedział się
    jednoznacznie, to prokuratura będzie musiała przedstawić jakiś dowód na
    to, że ona jest autorką tego fałszerstwa.

    > Jak się kogos zna 4 lata, to się wie do czego jest zdolny a do czego
    nie.
    > Gdybyœ jš znał i by Ci powiedzili o co jest oskarżona to byœ się zasmiał
    > spytał "Ona ??!!".

    Boje się - analizując wątek - że Ty patrzysz na nią oczami serca, a nie
    rozumu.