  • 1. Data: 2003-05-18 16:34:06
    Temat: walka z oszustami
    Od: "Tomasz Sala" <k...@s...pl>

    Posiadam male przedsiebiorstwo i zostalem oszukany przez pewna firme, ktora
    swiadczy uslugi na terenie calej Polski oraz jestem pewien, ze nie jestem
    jedynym oszukanym. Problem polega na tym, ze chcialbym skontaktowac sie z
    innymi firmami, ktore zostaly przez ta firme oszukane oraz ewentualnie
    ostrzec innych przed nia. Jako srodek przekazu chcialbym wykorzystac
    internet i tu sie zwracam do was z pytaniem: Jak dotrzec do najwiekszej
    liczby firm, aby to bylo zgodne z prawem?

    Myslalem nad rozeslaniem emaili do firm (adresy skads bym zalatwil), ale nie
    wiem czy taka poczta z zapytaniem i ostrzezeniem, nie zostanie potraktowana
    jako spam. Z pewnosica sprobuje na grupach dyskusyjnych i forach, ale
    podejrzewam, ze stamtad nie otrzymam zbyt wiele odpowiedzie.

    Z gory dziekuje za wszystkie sugestie i rady.
    Pozdrawiam klesk