    From: " walczę z mafią " <w...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: walczę z mafią - potrzebuję porady
    Date: Wed, 13 May 2009 07:23:22 +0000 (UTC)

    walczę z mafią - potrzebuję porady
    od 5 lat walczę z mafią : powiązania sołtysa - wójta - PINB - firmy o
    słowie ,,wojewódzkie przedsiębiorstwo ..." w nazwie , a nawet z prokuraturą

    powoli zaczynam wygrywać nawet w sądach , byle spoza układu czyli w innych
    miastach ( np w WSA w Warszawie )

    sitwa jest tak mocna ze trudno przełamac nawet opory prokuratora do zajecia
    się skutecznego tą sprawa
    zaznaczam ze mam na wszystko dowody , wiec o gołosłowiu być nie moze

    ale do rzeczy
    mam pytanie do specjalisów w dziedzinei prawa

    chę te sprawe nagłosnić , pokazac powiązania miedzy tymi osobami
    posługując się wyłacznie dowodami w postaci pism i nagran dokonanych
    osobiscie przezemnie

    np stwierdzenie urzednika tego przedsiębiorstwa w Warszawie o
    nazwie ,,wojewódzkie ...." który stwierdził i co sie niezle nagrało :

    ,,nadepneliscie wielu osobom na odcisk -na waszym miejscu obawiałbym się o
    wasze bezpieczenstwo "

    ta ,,niezwykła troska " wydawała się czyms zabawnym dla dyrektora tego
    przedsiębiorstwa

    i teraz pytanie :
    chcę to wszystko opublikowac , pokazać dokumenty , nagrania
    czekam jeszcze na wyrok w sprawie karnej
    czy opublikowanie tych informacji bez podawania nazwisk a wyłącznie
    inicjały i nazwy firm oraz funkcje

    np wójt Gminy Liw Pan Stanisław SZ. i dołaczone do tego potwierdzenie
    nieprawdy oraz decyzję o wyłaczeniu ze sprawy karenj potwierdzenia nieprawdy
    a w koncu o umorzeniu sprawy

    czy to bedzie zgodne z prawem ?
    np publikacja na blogu czy stronie internetowej ?

    ewentualnie prada co mozna jeszcze z tym zrobic ?