  • 31. Data: 2007-12-27 00:50:09
    Temat: Re: wadliwy towar - wymiana na nowy?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    kam pisze:

    > zlewał czyli nie odpowiadał?
    > to rzecznik ofiara że nic z tym nie zrobił

    Napisał mi pozew xD
    A co mógł zrobić rzecznik? W sumie nie wiem czy się pani rzecznik z
    Olsztyna nie wkurzyła i jakiejś kary im nie dała :)

    > KG

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 32. Data: 2007-12-29 05:56:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    PlaMa pisze:
    > A co mógł zrobić rzecznik?

    sam rzecznik nic, ale to wykroczenie:
    Kto, wbrew przepisowi art. 42 ust. 4, narusza obowiązek udzielenia
    rzecznikowi konsumentów wyjaśnień i informacji będących przedmiotem
    wystąpienia rzecznika lub obowiązek ustosunkowania się do uwag i opinii
    rzecznika, podlega karze grzywny, nie mniejszej niż 2.000 zł.

    KG