  • 71. Data: 2012-04-25 14:41:26
    Temat: Re: uzywanie internetu bez umowy..
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisa?(a):

    >>> http://www.strzeleczki.pl/149/170/darmowy_punkt_dost
    epu_do_sieci_internet.html

    > Jak się podłączę do sieci, to gdzie mi się geniuszu wyświetli ten regulamin?

    Na czole? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 72. Data: 2012-04-25 14:45:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Restauracja udostępniająca internet w celu zachęcenia klientów lub ktoś
    > uczynny dla sąsiadów to jest wg. ciebie jednostka samorządu terytorialnego??

    Każdy kto świadczy usługę dostępu do Sieci podpada pod opisane tam
    regulacje. Nie tylko jst. Czy to, że świadczenie regulowanych prawnie
    usług jest ograniczone wlasnie tymi regulacjami nie jest dla Ciebie
    jasne?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 73. Data: 2012-04-25 14:50:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4f97ce5c$1@news.home.net.pl...

    > Zaznaczyłem. Abonament == 0zł. Płaci się tylko kaucję za SIMkartę (chyba
    > 22zł).

    I nie płaci się dane ani w inny sposób? Po za tym SIM karta, to też opłata
    za dostęp.

  • 74. Data: 2012-04-25 14:56:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 15:38, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Zerknij na art. 56, 59, 60 ustawy prawo telekomunikacyjne.

    Uhm... Czyli uważasz, że jeśli pozwalam sąsiadowi skorzystać ze swojego
    prądu, bo u niego jeszcze nie podłączyli, to prowadzę działalność
    usługową związaną z dostarczaniem energii elektrycznej i powinienem mieć
    koncesję?

    A jak pomagasz sąsiadowi skopać grządki, to prowadzisz działalność w
    zakresie usług ogrodniczych?

    Ta ustawa dotyczy prowadzenia działalności w zakresie dostarczania
    usług, a nie udostępniania łącza na zasadach dobrosąsiedzkich lub jako
    uzupełnienie oferty restauracji czy hotelu.

    Korzystając z energii elektrycznej w hotelu podpisujesz z hotelem umowę
    na usługę dostarczania energii elektrycznej?

  • 75. Data: 2012-04-25 15:02:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 14:50, Robert Tomasik pisze:

    > I nie płaci się dane ani w inny sposób?

    Ani grosika.

    > Po za tym SIM karta, to też opłata za dostęp.

    Nie. To tylko kaucja - jak oddajesz kartę, oni tę kaucję zwracają.

  • 76. Data: 2012-04-25 15:12:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > No to podaj tę podstawę prawną, która nakazuje zbadać, czy dane łącze
    > zostało udostępnione celowo czy omyłkowo.

    Jak dobrze wiesz, JESZCZE takich regulacji nie ma :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 77. Data: 2012-04-25 15:16:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 25 Apr 2012 13:29:17 +0100, januszek napisał(a):

    > Wg Prezesa UKE taki urzad powinien wprowadzic pewne ograniczenia.
    > Opisane jest to tu:
    > http://www.uke.gov.pl/uke/redir.jsp?place=gallerySta
    ts&id=43884

    Ostatniej jesieni zalecane ograniczenia mieli w głębokim poważaniu. Jak
    jest teraz - nie wiem, noszę "łącze" w kieszeni.

    AK

  • 78. Data: 2012-04-25 15:38:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    [...]

  • 79. Data: 2012-04-25 16:23:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > A ja nie spotkałem się z krokodylem. Znaczy się - krokodyle nie istnieją?

    Bingo: www.mmpoznan.pl/410929/2012/4/25/z-warty-wylowiono-k
    rokodyla

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 80. Data: 2012-04-25 17:34:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Technicznie jest to do zrealizowania, ale wymaga czegoś nieco bardziej
    > skomplikowanego niż prosty router z wifi. No i admina mającego jakieś o
    > tym pojęcie.

    Hotspot na routerze bardzo łatwo zrobić. Da się nawet na archaicznym WRT54GL.