  • 61. Data: 2012-04-25 14:01:11
    Temat: Re: uzywanie internetu bez umowy..
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 13:57, Andrzej Lawa pisze:

    > Cały tekst tego stanowiska wyraźnie odnosi się wyłącznie do jednostek
    > samorządu terytorialnego.
    >
    > Czy to jest dla ciebie niejasne?

    Dodatkowo jest to stanowisko - wytyczne, a nie obowiązujące prawo.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 62. Data: 2012-04-25 14:10:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > A zawarłeś jakąś umowę na wchodzenie na każdą PUBLICZNIE DOSTĘPNĄ stronę
    > internetową, na którą wchodziłeś?

    Moje uprawnienia w tym przypadku wynikaja z zapisow prawa autorskiego.

    > A umowę na chodzenie po każdym kawałku
    > chodnika czy jazdę po każdym kawałku drogi?

    Bo nie było płotu? Generalnie szanuje cudza wlasnosc, takze w pierwotnej
    formie, ktora wyraza sie przez "Nie Twoje, to nie ruszaj" ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 63. Data: 2012-04-25 14:11:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 13:59, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Jeśli ktoś użyje przeglądarki.... Usługi sieciowe to nie tylko strony
    > www.... Mogę na urządzeniu z którego bedę korzystał nie mieć nawet
    > zainstalowanej przeglądarki....

    Zgoda, ale zawsze może wtedy być blokowany wszelki inny dostęp ;)

  • 64. Data: 2012-04-25 14:14:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisa?(a):

    > jedno zapytanie w guglu i mamy:

    > http://www.strzeleczki.pl/149/170/darmowy_punkt_dost
    epu_do_sieci_internet.html

    Z powyzszego nie wynika, czy po pierwszym polaczeniu do tej sieci
    wyswietla sie userowi jakis regulamin czy tez nie :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 65. Data: 2012-04-25 14:15:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 14:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Zgoda, ale zawsze może wtedy być blokowany wszelki inny dostęp ;)

    Może, no ale wtedy zauważę, że połączyłem się z innym hotspotem, niż
    miałem nadzieję...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 66. Data: 2012-04-25 14:18:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 15:12, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Jak dobrze wiesz, JESZCZE takich regulacji nie ma :)

    Czyli nie ma tematu - "ogrodzenia" nie ma, więc wejść można.

  • 67. Data: 2012-04-25 14:19:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 14:15, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Może, no ale wtedy zauważę, że połączyłem się z innym hotspotem, niż
    > miałem nadzieję...

    No i poniekąd o to chodzi :)

  • 68. Data: 2012-04-25 14:27:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Jest jakiś ustawowy wymóg istnienia jakiejś "strony startowej hotspota"?

    Zerknij tu:
    http://www.uke.gov.pl/uke/redir.jsp?place=gallerySta
    ts&id=43884

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 69. Data: 2012-04-25 14:29:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Kubiak napisa?(a):

    > Ze swoim urzędem miasta nie zawieram umowy, gdy łączę się z ich hotspotem
    > wiszącym nad wejściem.

    Wg Prezesa UKE taki urzad powinien wprowadzic pewne ograniczenia.
    Opisane jest to tu:

  • 70. Data: 2012-04-25 14:39:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Taaak? A których?

    Tych, które zezwalają na korzystanie bez konieczności uzyskiwania zgody
    autora z już rozpowszechnionych utworów.

    > No i właśnie o takim braku płotu do wifi tutaj pisaliśmy.

    Ja nie pisałem o płocie do wifi :) Może dlatego, że ja rozumiem, że
    świadczenie usług dostępowych do internetu podlega zupełnie innym
    regulacjom niż stawianie płotów?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"