  • 21. Data: 2012-04-25 07:53:53
    Temat: Re: uzywanie internetu bez umowy..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 00:53, Robert Tomasik pisze:

    > Tak, ale ceny są mniej więcej jednakowe na danym obszarze, bo inaczej
    > droższy by padł.

    Patrz niżej.

  • 22. Data: 2012-04-25 09:08:08
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 03:50:15 +0200, Feromon napisał(a):

    > Ktoś ma Wifi niezabezpieczone. Podłączam się i korzystam.
    > Mogę?

    Tak, cos takiego nazywa sie "hotspot".

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 23. Data: 2012-04-25 09:31:50
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 25 Apr 2012 09:10:33 +0100, januszek napisał(a):

    > A jak ma nie zamkniete mieszkanie to nazywa sie "kawiarnia"? ;)

    Rozmawiamy o mieszkaniach?
    Niezamkniete mieszkanie, to niezamkniete mieszkanie. A otwarty AP to
    inaczej hotspot.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 24. Data: 2012-04-25 10:06:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 11:03, januszek pisze:
    > KRZYZAK napisa?(a):

    > Z premedytacja otwarty - owszem. Niezabezpieczony lub źle zabezpieczony
    > już nie.

    Mhm... A jak oba przypadki odróżnisz? Telepatycznie?

  • 25. Data: 2012-04-25 10:08:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 11:03, januszek pisze:
    > KRZYZAK napisa?(a):

    > Z premedytacja otwarty - owszem. Niezabezpieczony lub źle zabezpieczony
    > już nie.

    Tylko jak je odróżnić?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 26. Data: 2012-04-25 10:10:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Tak, cos takiego nazywa sie "hotspot".

    A jak ma nie zamkniete mieszkanie to nazywa sie "kawiarnia"? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 27. Data: 2012-04-25 10:11:33
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.04.2012 10:08, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Tylko jak je odróżnić?

    Mój brat, po wprowadzeniu się do nowego mieszkania zastał tam gniazdko
    ethernetowe z sygnałem w środku. Podpiął się, z intencją płacenia za
    internet, po tym jak się do niego zwróci dostawca (notabene - nie
    zwrócił się więc brat wykupił sobie jakiś inny net).

    Czy wyłudził?

    p. m.

  • 28. Data: 2012-04-25 10:24:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 10:11, m pisze:

> [...]
    > internet, po tym jak się do niego zwróci dostawca (notabene - nie
    > zwrócił się więc brat wykupił sobie jakiś inny net).

    A może to łącze było w cenie mieszkania?

  • 29. Data: 2012-04-25 11:03:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

  • 30. Data: 2012-04-25 11:05:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 11:47, KRZYZAK pisze:
    > Z premedytacją czy bez to mało istotne.
    > Jeśli AP się rozgłasza i jest otwarty to z założenia traktuje się go jako hotspota.

    Pamiętaj tylko, że ostatnio zmienili przepisy - dawniej karalne było
    tylko podłączanie się po przełamaniu zabezpieczeń.

    Obecnie nie ma już wymogu przełamania zabezpieczeń, więc pozostaje
    "bitwa na głosy" czyli udowodnienie wiedzy i zamiaru podłączenia się
    wbrew życzeniom właściciela.

    Wg. mnie idiotyczna zmiana, świadcząca o niekompetencji jej autorów.