    From: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uzywanie auta firmowego do celow prywatnych?
    Date: Sun, 16 Mar 2008 17:30:47 +0100

    witam,
    zakladajac ze nie mam podpisanych zadnych dokumentow w ktorych jest
    okreslone o mi wolno a co nie ad samochodu, czy sa jakies przepisy w prawie
    pracy, ktore mowia ze nie wolno mi uzywac samochodu firmowego do celow
    prywatnych jesli nie ma zastrzezen ze strony pracodawcy?
    Mam przydzielony samochod jako narzedzie pracy, mam go tez na weekend do
    wlasnej dyspozycji. Pytanie - czy przepisy jakos reguluja czy moge go uzywac
    czy nie, czy jest to wylacznie kwestia pracodawcy, jesli mi nie zabronil i
    sie nie czepia to moge, czy jest to oczywista sprawa, ze to narzedzie pracy
    i sluzy oficjalnie wylacznie do pracy i nie potrzeba dodatkowych umow zeby
    to utrzymac i oficjalnie prywatnie mi go nie wolno uzywac:) ?

    Pytam z ciekawosci, bo w umowie o prace nie mam slowa o samochodzie, a
    nieoficjalnie mam powiedziane ze w granicach rozsadku nie ma problemu, pytam
    np w kwestii ew szkody w niedzele itp.
    pozdrawiam
    Michal