  • Data: 2008-03-17 10:10:43
    Temat: Re: uzywanie auta firmowego do celow prywatnych?
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Normuje to tylko i wyłącznie układ z pracodawcą. Przy czym teoretycznie
    > dopuszczenie do użytku prywatnego powoduje zawirowania podatkowe (paliwa
    > nie powinno się wliczać w koszty, amortyzacji też, a te wartości de
    > facto stanowią Twój dodatkowy dochód). Ale nie wiem, czy ktoś sobie w
    > praktyce tym zawraca głowę.

    Oj niestety zawraca. Co ciekawe przy odpowiednio niskich dochodach i intensywnym
    wykorzystywaniu samochodu służbowego można zapłacić dochodowego i zusu więcej niż się
    rzeczywistości zarabia.

    --
    pgp: 0x5E1F9631
    jid: f...@j...pl

    Facsimile Optimized for Rational Mathematics and Accurate Troubleshooting