  • Data: 2008-03-17 10:52:25
    Temat: Re: uzywanie auta firmowego do celow prywatnych?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Urban legend.

    Ale prawdą jest też, że niektóre duże firmy (2000++ pracowników)
    podpisują (a przynajmniej podpisywały 2 lata temu - jak jeszcze byłem
    pracownikiem najemnym) umowy o korzystanie z samochodu służbowego do
    celów prywatnych.

    Ten, kto podpisał płacił ryczałt miesięczny.
    Pozostali mieli obowiązek zostawiać samochód służbowy na parkingu pod firmą.

    Pewnie "dupokrytka" ale z tego co wiem wprowadzona podczas trwającej
    wiele miesięcy kontroli.

    Piotrek