eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouzasadnienie we wniosku o przydzielenie pelnomocnika z urzedu › uzasadnienie we wniosku o przydzielenie pelnomocnika z urzedu
  • Data: 2009-10-02 10:35:50
    Temat: uzasadnienie we wniosku o przydzielenie pelnomocnika z urzedu
    Od: kasia <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.Chce zlozyc wniosek o przydzielenie pelnomocnika z urzedu w
    sprawie rozwodowej.Czy wystarczy nastepujacy tekst" Wnoszę o
    przydzielenie mi pełnomocnika z urzędu. Moja sytuacja materialna jest
    taka, że nie pozwala mi na ustanowienie pełnomocnika z wyboru. Chcę
    skorzystać z pomocy prawnika, ponieważ nie potrafię sama prowadzić
    własnej sprawy" czy warto napisac jeszcze jakies uzasadnienie.Z
    grubsza chodzi o to ze maz na sprawe przyjdzie ze swoim prawnikiem, a
    sama nie dam rady sie obronic.co wiec napisac jeszcze? czy opisywac
    sytuacje miedzy mna a mezem i nasze relacje? w sieci nie ma zadnych
    konkretnych przykladow oprocz zdania ktore napisalam powyzej.Ale ono
    mnie nie bardzo przekonuje. Z gory dzieki za kazda podpowiedz.