  • Data: 2007-06-24 07:19:46
    Temat: utrata gwarancji przez drugiego wlasciciela
    Od: "bob" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie - czy warunki gwarancji prezentowane na tej stronie:
    http://www.harfa-harryson.com.pl/new/strony-firmowe/
    rs-gwarancja.php5
    sa zgodne z prawem? Chodzi mi konkretnie o pierwsze zdanie zawierajace "...
    przez pierwszego użytkownika ...". Czy sprzedawca moze odmowic realizacji
    gwarancji, jesli produkt zostanie odsprzedany osobie trzeciej?
    Sprawa dotyczy amortyzatorow rowerowych, ktore kosztuja czasem nawet kilka
    tysiecy, czyli dosyc duzo.

    Pozdrawiam
    Bob