eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzony towar, pilne, pliz jutro o 9 jestem w sklepie w tej sprawieuszkodzony towar, pilne, pliz jutro o 9 jestem w sklepie w tej sprawie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: "Lukasz" <x...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uszkodzony towar, pilne, pliz jutro o 9 jestem w sklepie w tej sprawie
    Date: 11 Dec 2005 22:39:29 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 43
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1134337169 24023 213.180.130.18 (11 Dec 2005 21:39:29
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Dec 2005 21:39:29 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.97.51.162, 192.168.243.39
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050922
    Firefox/1.0.7 (Debian package 1.0.7-1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:348690
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam taki problem (krew sie w czlowieku gotuje).

    Kupilismy zmywarke w EURO-net.

    Nie zauwazylismy w sklepie ze zmywarka jest uszkodzona. Wyglada to tak jakby
    ktos nie trafil wozkiem widlowym (kwadratowy slad odcisniety na styropianie).
    Styropian byl uszkodzony ale w ferworze zakupu jakos to umknelo ( wiadomo jak
    jest ).

    Zmywarke przywiezlismy sami do domu, i okazalo sie ze jest to grozniejsze niz
    sie wydawalo. Wsumie nawet ciezko stwierdzic jak wyglada sytuacja pod
    styropianiem, gdyz _NIE_ rozpakowalismy sprzetu.

    Scenariusz pewnie standardowy.

    Teraz dopiero dostrzegamy pewne zachowania sprzedawcy dziwne. I wychodzi na to
    ze koles nam wcisnal swiadomie wadliwy towar.
    Dodatkowo na obudowie jest skreslony napis "Klient Wymiana". Nikt nas nie
    poinformowal o tym ze sprzet byl zwracany lub jest wadliwy.

    Oczywiscie jak to przy odbiorze towaru jest kwitek odbioru.

    Ok, teraz pytanie:
    Jak sie przygotowac do rozmowy ?
    Jakich argumentow uzyc ?
    Jakich form nacisku zeby sprawe udalo sie zalatwic po ludzku ?
    Jakie ewentualnie oswiadczenia od nich wziac gdyby szli w zaparte ? tak zeby
    pozniej w ewentualnym sadzie konsumenckim miec jakas dobra karte, np. ze sklep
    odmowil przyjecia towaru dnia tego i tego, towar byl orginalnie zapakowany itd."

    Nie wierze ze sprawa jest przegrana bo kwitek jest wystawiony magazynowy.
    W koncu sa jakies bazy danych, gdzies pewnie jest slad ze ktos oddal ten model,
    a jesli jest slad ze ktos oddal to tez jest slad ze nie bylismy tego swiadomi ze
    towar jest wadliwy chociazby z tego wzgledu ze nie zostalismy obdarowani zadnym
    upustem z tego wzgledu.

    Pozdrawiam
    Lukasz

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1