  • 1. Data: 2003-05-24 13:14:07
    Temat: ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych - tekst jednolity
    Od: "robert p." <r...@p...fm>

    Witam!

    Mam prosbe do grupowiczow, czy ktos moglby wskazac mi miejsce gdzie znajde
    znowelizowana, aktualna ustawe o spółdzielniach mieszkaniowych - tekst
    jednolity? Znalazlem z 2000 r, ale wiem, ze byly poprawki. Rzeczpospolita
    jest juz platna:(

    Moze byc link lub przesylka na mail ( txt).

    Pozdrawiam i bardzo z gory dziekuje!

    Robert Paszkiewicz
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Goodghost Webmasters Team
    We're making dreams come true
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2003-05-24 19:39:36
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/prawo_spoldzielni
    e.html

  • 3. Data: 2003-05-25 05:33:43
    Od: "robert p." <r...@p...fm>

    Witam!

    Bardzo dziekuje za pomoc i przeslanie mi ustawy na e-mail.

    Pozdrawiam!

    Robert
    --