  • 1. Data: 2003-05-24 08:00:32
    Temat: Umowa o dzielo jak to jest ?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Witam.
    Pewnej firmie chce sprzedac pewien produkt za 800pln (gotowka chce miec tyle
    w lapce).
    Oni chca to sobie w koszta puscic a ze mna podpisac umowe o dzielo.
    Kto i ile zaplaci od tej transakcji podatku i co mi sie najlepiej w tej
    sytuacji oplaca ?

    --
    * najbliższy seks po 30. sierpnia * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 2. Data: 2003-05-24 11:01:11
    Temat: Re: Umowa o dzielo jak to jest ?
    Od: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>

    jesli chcesz miec 800 na reke to bierz umowe o dzielo i policz im 888 zl
    rozliczenie jest nastepujace:

    kwota rachunku brutto: 890 zl
    koszty uzyskania rpzychodu: 445 (polowa kwoty powyzej)
    kwota do opodatkowania: 445 (druga polowa tego co 2 linie wyzej)
    nalezny podatek: 89 zł
    na reke dostajesz: 801 zl

    zaliczke na podatek dochodowy oraz wszelkie inne oplaty ponosi zatrudniajacy
    pozdrawiam

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnbcu9l0.fh6.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

  • 3. Data: 2003-05-24 11:48:45
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 24 May 2003 13:01:11 +0200, Rachwalski Andrzej napisał/napisała:
    > jesli chcesz miec 800 na reke to bierz umowe o dzielo i policz im 888 zl
    > zaliczke na podatek dochodowy oraz wszelkie inne oplaty ponosi zatrudniajacy

    Bardzo dziekuje ! :)))
    O to mi wlasnie chodzilo :))))))