  • Data: 2012-09-01 10:53:44
    Temat: Re: ustalenie właściciela telefonu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-09-01 00:33, Użytkownik Majka napisał:

    > Właściciel był też sprawcą głuchych telefonów. Zaraz prawie po wyjściu
    > z policji dowiedziałam się, że nie tylko ja mam od tej firmy głuche
    > telefony i ta sytuacja się powtarza. Firma chcąc poinformować swoich
    > klientów o zmianach lub awariach robi to w taki sposób, bo gdzieś coś
    > nie dopracowali. Jestem pewna, że nie jeden policjant też to odczuł
    > tylko nie wiedział co się kryje za tym numerem, a ja wcześniej miałam
    > udany kontakt i wprowadziłam ten numer do książki, dlatego wyświetlała
    > mi się firma / dostawca telewizji/. Myślałam tylko, że może ktoś przejął
> [...]

    Gdyby telefon był w mieszkaniu prywatnym lub podana firma
    była by formą jednoosobową można by tak twierdzić.
    W sytuacji kiedy firma zatrudnia ileś osób a na podanym
    numerze wisi lokalna centralka która ma ileś wewnętrznych
    numerów oskarżanie właściciela jest głupotą.
    Jak numer należał by np. do TPSA to też winny był by
    właściciel ? Jak tak to już wszyscy aukcjonariusze są
    w strachu. :-)