  • Data: 2004-02-08 20:47:31
    Temat: ustalenie ojcostwa-jak ugryzc
    Od: "24-latek" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich serdecznie
    mam pewien problem i nie wiem jak go rozwiazac i licze na wasza pomoc,porade
    bylem przez pare miesiecy z pewna dziewczyna,z ktora bedziemy(chyba)mieli
    dziecko.
    o tym ze jest w ciazy, ze mna, jak twierdzi dowiedzialem sie dopiero trzy
    miesiace
    po naszym rozstaniu.
    pomimo ze sie rozstalismy panuja miedzy nami poprawne stosunki,
    nikt do nikogo nie ma zalu etc, ale jednoczesnie nie widzimy przyszlosci ze
    soba nawet
    pomimo dziecka majacego sie za miesiac urodzic.
    ja oczywiscie poczuwam sie do roli ojca ze tak powiem, ale mam pewne
    powody zeby sadzic ze to dziecko moze,powtarzam "moze" nie byc moje.
    i tu moje pytanie :
    jak w miare delikatnie i bez zbednych oskarzen,zali moge spowodowac zeby
    sad zasadzil sprawe o ustalenie ojcostwa, i zeby nie mialo to pozniej,
    jesli sie okaze ze to jednak moje dzicko, jakis przykrych konsekwencji
    typu ze bede mial odebrana/ograniczona wladze rodzicielska etc.
    zaznaczam ze nie chce sie uchylac przed alimentami,jesli rzeczywiscie
    to moje dziecko.
    nie wiem niestety jak do tego tematu podejdzie moja ex,nie chce zeby
    pozniej sie na mnie mscila etc. ze nie wierze jej itp.(penie poczuje sie
    urazona)
    bardzo prosze o jakies podpowiedzi jak pociagnac mam te sprawe.
    z gory dziekuje i pozdrawiam