  • 1. Data: 2002-09-16 14:26:22
    Temat: urzędowe koszty przeprowadzki (zmiana zameldowania)
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chcąc, niechcąc, muszę zmienić miejsce zamieszkania i wypadałoby mi się też
    zameldować w nowym miejscu -- a to dlatego iż mam dzieci, a jak wiadomo do
    przedszkola przyjmą pod warunkiem, że mam tam zameldowanie (w tej gminie,
    mieście itp.)

    W każdym razie koszty urzędowe są nieciekawe: wymiana dowodu osobistego
    (40zł?) + wymiana prawa jazy (70 zł?) + zdjęcia do tych dokumentów (20zł) +
    wymiana dowodu rejestracyjnego + próbne tablice rejestracyjne + ostateczne
    tablice rejestracyjnych (240 zł). .. może coś jeszcze przeoczyłem? W sumie,
    za to, że chcę sie przemeldować musze zapłacić urzędnikom "karę" w wysokości
    ok. 370 zł. A jeżeli średnio raz na rok zmieniam miejsce zamieszkania, a
    jednocześnie chciałbym podlegać pod miejscowe urzędy, żeby nie jeździć 500
    km do miejscowości poprzedniego zameldowania w celu załatwienia jakiś
    prostych spraw.

    Czy nie sądzicie, że to się nadaje do Strasburga?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-10-04 12:52:09
    Od: "666" <p...@p...com>

    Sądzę, że to się nadaje do intelpelacji przez twojego posła...
    JaC