  • 1. Data: 2002-09-16 14:02:19
    Temat: Przedruk materialow prasowych
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    witam,
    pojawila sie u mnie kwestia przedruku materialow prasowych
    z gazet lokalnych. Problem jest taki:

    Czy moge bez zadnych konsekwencji zrobic ksero np. ogloszen drobnych,
    - dokladnie "kropka w kropke" KSERO, i pozniej jako oddzielna kartka
    rozprowadzac je wg mojego uznania.

    A za np. usluge KSERO, i moja fatyge (dystrybucje) pobierac okreslona
    kwote.

    Czy to jest zgodne z jakims prawem (prosze o wskazanie miejsca gdzie
    moglbym sie cos wiecej na ten temat dowiedziec.)

    pozdrawiam,
    radoslaw