  • 1. Data: 2002-09-16 14:21:32
    Temat: Co mozna zyskac wstepujac w miejsce dluznika
    Od: "Marcin" <d...@4...pl>

    Mam pytanko do fachowcow.
    Co, pod wzgledem np. podatkowym, mozna uzyskac wstepujac w miejsce dluznika?
    To zn. firma A jest winna pieniadze firmie B. Firma C dostaje od firmy A
    okreslona kwote i przyjmuje na siebie zobowiazanie wobec firmy B. Co zyskuje
    firma C ?

  • 2. Data: 2002-09-16 15:33:09
    Temat: Re: Co mozna zyskac wstepujac w miejsce dluznika
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Marcin <d...@4...pl> napisał(a):

> [...]
    > okreslona kwote i przyjmuje na siebie zobowiazanie wobec firmy B. Co zyskuje

    Hm.. na podatkach się nie rozeznaję, ale mogę zaznaczyć, że dla ważności
    przejęcia długu konieczna jest zgoda firmy B czyli wierzyciela. W braku tej
    zgody będzie to tylko umowa o zwolnienie z długu.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl