  • Data: 2005-03-19 04:34:25
    Temat: urzednik
    Od: "chemikpriv1" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    sorry ale przez przypadek napisalem tego posta na grupie PODATKI - z gory
    sorry - pomyleczka.

    mam pewne informacje i doniesienia ze na jednej z urzedow pocztowych pracuje
    od rana tylko jedna osoba. Wiem ze to moze byc normalne, ale chcialbym zajac
    sie jak na razie tylko tym jednym przypadkiem.
    1 - Czy to jest zgodne z prawem zeby utrzad pocztowy otwierala tylko jedna
    osoba??
    2 - Czy to jest zgodne z prawem zeby w ogole jedna osoba pracowala na
    stanowisku pracy nie majac asekuracji i ubezpieczenia ze strony drugiej
    osoby?? (np zaslabniecie danej osoby lub inny wypadek przy pracy -w
    przypadku jednej osoby na nikogo nie mozna liczyc).

    bardzo prosze o odpowiedz lub ewentualnie o link do jakis artykulow
    pozdrawaim