  • 1. Data: 2004-01-13 13:36:27
    Temat: urzad skarbowy a zameldowanie na stale
    Od: "Renee" <r...@v...pl>

    Witam Grupowiczów!
    Zmieniałam miejsce zamieszkania (pobyt stały) w marcu 2003 roku.
    Kiedy powinnam i w jakiej formie, zawiadomić Urząd Skarbowy o zmianie
    miejsca zamieszkania?
    No i który Urząd Skarbowy - ten w którym do tej pory składałam rozliczenia
    czy nowy
    (skąd mam wiedzieć, w którym powinnam teraz się rozliczać)?

    Dziękuję i pozdrawiam
    Renee

  • 2. Data: 2004-01-13 15:17:51
    Temat: Re: urzad skarbowy a zameldowanie na stale
    Od: Janusz <j...@p...wp.pl>

    Z tego co wiem, to trzeba wysłać do nowego urzędu właściwego ze wzgledu na miejsce
    obecnego zamieszkania NIP-3 (a jesli prowadzi sie dzialalnosci gpspod to NIP-1) i
    tam zaznaczyc jaki byl dotychczasowy urzad skarbowy - jest na to odrebne pytanie czy
    zmiana wywołała zmianę urzędu skarbowego i jaki byl ten urzad dotychczasowy.
    Najlepiej zrobic to od razu, im wczesniej tym lepiej bo z nimi to nigdy nic nie
    wiadomo
    pozdrawiam,
    janusz

    --