  • 1. Data: 2004-01-13 12:11:06
    Temat: Jak to jest w majestacie prawa ???
    Od: "Kamil" <k...@t...com.pl>

    Mam pytanie. Czy zeskanowanie i nieodplatne udostepnienie w Internecie
    instrukcji od sprzetu lub oprogramowania jest legalne? Czy instrukcja jest
    wartością intelektualną ??

    Proszę o szybką odpowiedz

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-14 01:59:09
    Temat: Re: Jak to jest w majestacie prawa ???
    Od: "Kamil" <k...@t...com.pl>

    > Mam pytanie. Czy zeskanowanie i nieodplatne udostepnienie w Internecie
    > instrukcji od sprzetu lub oprogramowania jest legalne? Czy instrukcja jest
    > wartością intelektualną ??
    >
    > Proszę o szybką odpowiedz

    Ludzie naprawde nikt nic totalnie nie wie na ten temat ???
    Napiszcie co kolwiek wiecie na ten temat.