    From: renata<r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urlop zdrowotny nauczyciela
    Date: Thu, 8 Mar 2007 12:55:51 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Bardzo proszę o informację. W październiku starałam sie o roczny urlop
    zdrowotny. Lekarz udzielił mi urlopu, najpierw na pół roku. Obecnie powinnam mieć
    kontynuacje urlopu na nastepne pół roku. Lekarz chce nadal udzielić mi tego
    urlopu, natomiast dyrektor nie moze przyjąć mojego podania, gdyż w obecnym
    roku dopatrzono się, iż kontunuacja urlopu jest traktowana jako kolejny urlop, a
    ten moze być udzielony najwcześniej po upływie roku od zakonczenia
    poprzedniego urlopu zdrowotnego. Przypadki urlopu zdrowotnego udzielanego w
    dwu turach miały miejsce, koleżanka miała taki urlop w 2001 roku, inna w 2003r.
    Proszę o porade, co moge zrobić, aby ten urlop kontynuować. Czy mogę po
    urlopie zdrowotnym otrzymac L4 na kontynuacje leczenia i na jaki okres. Podstawa
    prawna :
    Karta Nauczyciela
    (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, Nr 170, poz. 1218 i Nr 220, poz. 1600 oraz z
    2007 r. Nr 17, poz. 95)

    -> http://usenet.pomocprawna.info