  • Data: 2005-06-14 11:34:46
    Temat: urlop przy zmieniajacym sie etacie
    Od: gosia<m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam prawo do 26 dni urlopu. Przez 3 miesiace pracowałam na pełnym etacie,
    potem przez 2 miesiace na 1/2 etatu i od czerwca wracam na pelny etat. Ile
    nalezy mi sie urlopu?
    Wg nowych zasad wyliczylam ze 26 bo
    3miesiace*26/12=6,5 w zaokragleniu= 7
    2miesiace*26/12=4,3 w zaokragleniu=5 na pol etatu 5/2=2.5 w zaokragleniu=3
    7 miesiecy*26/12=15,16 w zaokragleniu=16
    w sumie mam wiec 26 dni , ale jest to troche nielogiczne bo przeciez pracowalam
    przez 2 miesiace na pol etatu. Wiem ze wynika to z zaokrąglenia, ale czy na
    pewno????

    -> http://usenet.pomocprawna.info