  • Data: 2004-11-10 00:02:39
    Temat: upierdliwa sąsiadka i współnota oraz komin
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jest kłopot z sąsiadką
    chce sobie uruchomić junkers - w starym budownistwie - aby mieć ciepłą wodę
    oraz ogrzewanie
    w tym celu zarzad budynków wymaga ode mnie abym w kominie zamontował
    kwasoodporną rure - zakupiłem rurę i walcze z sasiadką, która nie wyraża
    zgody na jej montaż - a czasu mam mało bo zima idzie i nie bedzie mi
    ciepło - chyba ze prąd sobie uruchomie ale to drogo wyjdzie - innego
    ogrzewania nie ma
    wspólnota wyraziła zgode oprócz 1 sąsiadki
    chce udać sie do ZBMu aby tam zgłosiśc problem - juz kiedyś na innym
    mieszkaniu tak walczyłem ale tam sprawe załatwił ZBM - nie pamietam niestety
    jak
    chodzi mi o to zbym mógł przedstawić sąsiadce jakąś podstawe prawna ze ona
    i tak bedzie sie musiała zgodzić (w ostateczności sąd zasądzi - ale to
    strasznie długo moze potrwać - no i nie wiem kto pokryje koszty sądowe) bo w
    sumie to co jej to przeszkadza - ona jest poprostu uparta - wiem ze prawo
    stoi raczej za mna - niestety z prawa jestem lajkonikiem wiec proszę
    grupowoczów o pomoc
    Hubertus